به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، جلسه بررسی روند اجرای طرح آشیان به ریاست سیدمحمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان و با حضور جمشید شعبانیان معاون املاک و حقوقی، رؤسای ستادی مرتبط و سازندگان انبوه گلستان برگزار شد.
در این نشست، روند اجرای طرح، ظرفیتهای مشارکت بخش خصوصی و بهرهگیری از توان سازندگان انبوه برای توسعه و افزایش عرضه مسکن استیجاری در استان مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین استفاده از ظرفیت تهاتر به عنوان یکی از روشهای تأمین منابع و تسریع در اجرای پروژهها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر بهرهگیری از شیوههای نوین تأمین مالی برای پیشبرد اهداف طرح تأکید شد.
در پایان، بر تداوم همکاری میان بخش دولتی و خصوصی، تسریع در فرآیندهای اجرایی و فراهمسازی بسترهای لازم برای توسعه طرح آشیان در استان تأکید شد.